watch me go, everyone..xD

..1h 53min..

11.07.2008 20:37

Přesně tolik časů zbývá do odjezdu mojí sestry na třítýdenní výlet do Holandska, na kterém bude připravovat formality na tu její stáž. Tik tak, tik tak..svoboda. Nechci vypadat jako nesnášenlivá rozmazlená mladší dceruška - to je ostatně na každým, aby si o mě takovej názor sám utvořil ;D - ale prostě...víte jak to chodí mezi sourozencema. My se máme rádi... tak prvních pět minut. Jsme prostě každá úplně jiná - já jsem cholerik, jsem výbušná a ona je přesně ten typ, co se do poslední chvíle snaží ovládat, což mě pochopitelně vytáčí - chápu to jako povyšování se nad mojí úroveň. Což je další věc, kterou nesnesu. Neříkám, že je lehký se mnou vycházet...ale taky odmítám, že je to všechno jenom moje chyba, a že jsem to já, kdo se vždycky plete. Navíc, když někdo uzavře hádku chápavým úsměvěm a slovy "nojo, to ta puberta", není to na pěst ? Tak... fakt mi to pomohlo :D

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode