watch me go, everyone..xD

aww ^^

18.11.2008 19:29

ouje, já mám taky stránky, co...:D nj, kdo by tušil, že mě nebude bavit sepisovat každodenní zážitky...co si budeme nalhávat, stalo se toho spoustu - nepř. moje drahá sestra se z třítýdenního pobytu v Holandsku do této sympatické země přímo odstěhovala. Já jsem pro změnu byla v Nizozemí na výměnném pobytu. A navštívila jsem svou sestru. Dále, dík novému systému hodnocení ve škole, propadám. To je také potěšující zpráva, jelikož jsem si to vždycky chtěla zkusit. Navíc, kdo se mě kdy bude ptát na vysvědčení z prvního čtvrtletí druháku, že..xD na druhou stranu budu mít celkem co dělat, abych pololetí dostala do vznešenějšího intervalu známek. Plácám, ale je to jedno, potřebuju se prostě vypsat. A vyspat. V Hollandu bylo fajn, ta holka, co jsem ji schytla do paru, je taky docela dobra...teda, taky jsem mohla skončit výrazně líp, ale čert to vem. Během toho týdne jsem se docela pobavila, a byla jsem rovněž předmětem zábavy - to když jsem k pobavení všech přítomných spadla ze stolu a když jsem vyprávěla o svém nočním pádu z postele...xD ano, jsem celkem střevo, ne, nemám nic se sluchovým aparátem ani rovnováhou..:P Zkrátka a dobře, byl to celkem příjemný týden, ovšem ten návrat do školy...studená sprcha. Ten náš ústav si vymyslel jakési novoty ve známkování, které ovšem nikdo nechápe, nebo v lepším případě je chápe každý jinak, rozvrhy jsou v troskách, neustále jsou nějaký nenadálý porady, nikdo neví, na čem je...prostě krása. Já to teda vím, dneska jsem přitáhla domů čtvrtletku z matiky...4-...nojo, nějak jsem vytuhla. Je fajn, že jsem to před tím testem vysvětlila půlce třídy a sama to pak napsala nejhůř. Life is a joke.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode