watch me go, everyone..xD

*dead* ..completely

18.01.2009 19:15

 

Tenhle týden byl jako noční můra. Blíží se pololetí a...nechci být sprostá, ani náš ústav nijak očerňovat, takže je to asi to jediné, co můžu prohlásit. Možná budu studovat někde jinde. O pobytu v jiné zemi básním už dlouho, a možná je tady ta pravá chvíle...nechci se o tom nijak zvlášť rozepisovat, dokud nemám jistotu, že do toho půjdu - jde o jeden rok, a já si nejsem jistá, jestli ten program není koncipovaný na dva roky...  uvidíme. Zpět k událostem. Asi nemá valný smysl popisovat, co všechno se po nás v tomhle období chce - jsem ráda, že moje slohovka o registrovaném partnerství měla úspěch, v jiných odvětvích si nijak jistá nejsem..například moje tvrzení, že Zlatou bulu sicilskou, a tudíž královský titul, získal až Přemysl Otakar II. je poněkud zarážející, vzhledem k tomu, Přemysl Otakar I., slavný děd slavného vnuka, byl jedním z nejznamějších českých králů..no, ne vždy se zadaří..:D porad je to lepsi nez moje tvrzeni, ze prvni cesky arcibiskup byl kamarad Prokopa Holého..pro nepovolané to nemusí znít tak strašně, pro ty, kdo ví, o kom je řeč je to poněkud..vedle.:D

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode