watch me go, everyone..xD

..diversed..

30.11.2008 17:07

Dneska jsme se s kamarádkou shodli, že ty nálady, který na nás útočí, máme z četby ruský literatury - pocity zbytečného člověka atp. Nic nás nebaví, strašná nuda pořád a všechno je nám jedno. Taková stagnace, letargie... a tak jsem se rozhodla, že si udělám předvánoční radost, abych se totiž měla na co těšit. A takjsem si za nehorázný peníze - zvlášť teď před Vánocema - objednala kopec korálků a udělátek na výrobu vlastních náušnic, náhrdelníků a tak. Pak jsem se dívala na IT Crowd, což mě už fakt dorazilo.:D

    Včera jsem se jela podívat po prvních dárcích, a při té příležitosti jsem se zašla podívat na rozsvícení stromu na Staromáku. Lidí neskutečně, byli jsme rádi, že nás nikdo neušlapal - sešlo se nás tam víc známých - a stromek upřímně řečeno nic moc. Celej ten dav tam sice áchal už když zhasly okolní pouliční lampy, ale já si prostě nemůžu pomoct - ten stromek, ta atmosféra...bývalo to prostě jiný, když jsem byla mladší..ale hezký to bylo, to zase ne že ne, jenom mě tam chytala taková nostalgická nálada zas. xD Navíc, když jsem se odtamtud snažila nějak dostat, nějaký chytráci se tam začali rvát, takže tam úplně ucpali Celetnou, kvůli čemuž mi ujel vlak, protože tak 10 minut jsem se prostě nemohla hnout fakt nikam. Lidi samozřejmě naštvaný, nervózní a bezohlední - jak už to tak bývá - a to celkovýmu dojmu taky moc nepřidalo. Můj výlet jsem zakončila na nádraží, kde jsem si uvědomila, že jsem od dvou odpoledne nejedla - bylo asi osm večer - což si žádalo nápravu, a tak jsem si jako správný důchodce koupila loupák a kafe a nasoukala to do sebe na nádražní lavičce.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode