watch me go, everyone..xD

*everything okay*

23.11.2008 16:06

Jsem se orzhodla, že nechci působit jako věčnej pesimista, to k nadpisu..xD

 

Strávila jsem víkend u babičky, což se neobešlo bez tuny jídla, pití a otázek na výměnný pobyt. já se vždycky snažím být milá, ale prostě...některé otázky, pokládané navíc opakovaně, mě prostě vytáčí. Kromě toho v posledních dnech trpím pocitem méněcennosti (za celej víkend po mě ani pes neštěk´, jedině snad když jsem někomu napsala první, a to jsem si ještě potupně musela počkat v průměru dvě hodinky na odpověď, která citem také zrovna neoplývala), takže se ode mě nějaká přehnaná trpělivost očekávat vážně nedala.

 

Když jsme v sobotu ráno vyráželi, podařilo se nám chytnout tu super silniční událost - první sníh. Situace byla paradoxně nejhorší v Praze, kde se někteří řidiči-umělci rvali dopředu skutečně osobitým stylem. Všech pět koní pod kapotou sípalo námahou, když navzdory všem abs, tcs a jinyým udělátkům, auto s klidem a protáčejícími koly klesalo kamsi do namrzlých končin výpadovky..bohužel, ani my jsme nebyli výjimkou a tak jsem já-Bivoj musela naběhnout a drahý automobil roztlačit. To byl samo o sobě problém, protože při prvním kroku jsem se do končin výpadovky klouzala pro změnu já, což psychicky nevydržel jistý Chorvat a přišel mi na pomoc. Byl to hezký zážitek. Mimochodem, jediný rozdíl mezi zimními a letními gumami je ve výši pokuty při kontrole příslušníků. Hawk.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode