watch me go, everyone..xD

Makáme..xD

29.06.2008 23:01

    Jo, smutný úděl studentíka..sotva nám skončila škola, uháněj nás kvůli brigádě. A to tak brutálně, že hned zejtra musim nastoupit a jet na 120%, protože jsem to měla mít tak ňák už dávno hotový. A aby toho nebylo málo, jsem docela nachcípaná, takže to bude vážně příjemný pracovní odpoledne. A aby to bylo vážně zajímavý, moje spolupracovnice, se kterou ten kšeftík děláme, se roznemohla ještě hůř, takže jsem na to poprvý sama. Zase bych to ale nedramatizovala - konec konců, aspoň bude kapitál.

    Jinak, strávila jsem opět víkend snů na naší chatě. Práce jak na kostele, to není nic novýho, ale teď navíc byla máma pořádně nemocná, (celý moje okolí nějak není ve svý kůži), takže jsem toho musela dělat ještě víc než normálně. Kromě toho, moje nejdražší sestřička tak nějak nepřijela, pač měla na návštěvě ňákýho chalána. Ale k věci - ani by mi to takl nevadilo, kdybych nevěděla, že se v sobotu pořádá další malá akcička, na který jsem nechtěla chybět. Zvlášť potom, co se nám tak vyvedla naše rozlučka..

    Vůbec si nemůžu zvyknout na to, že jsou prázdniny - že nemusím ráno vstávat v šest, nemusím chodit spát aspoń do půlnoci, nemusim se nervovat kvůli učení, (protože já se normálně fakt snažim učit..:)) a tak dál. Na druhou stranu prázdniny přináší stinný stránky domácího soužití s rodinkou - člověk musí víc uklízet, chodit na delší procházky se psem, dýl být příjemná a společenská, a neustále vypadat, jakože něco děláte. Nevím jak u vás, ale u nás, jakmile by se nedejbože provalilo, že jenom tak bezcílně ležim a koukám do stropu...auu. Stačí proto takové činnosti pozvednout do filozofických výšin a většinou dojdete vytouženého klidu...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode