watch me go, everyone..xD

Na pěst, že..:D

26.11.2008 18:39

Dneska ráno jsem měla úplně takovou skvěle vyhulenou náladu. Úplně jsem zapomněla - neúmyslně - že píšeme test z chemie, vykašlala jsem se na to, že začínáme dvěma hodinama dějáku..a byla jsem prostě uplně happy. Říkala jsem si, co mě je po tý škole, dokud neropadám, že za měsíc si stejně ani nevzpomenu na nějaký dnešní stresy a vůbec. Bylo to velmi osvobozující, ale paní profesorka na dějepis mě se stejnou bravurou dokázala usadit výrokem, že se do pátku mám naučit 27 A4 látky. Haha..a aby se třeba nenudila, vybrala si ode mě a pár dalších naše dějepisný úvahy. Ta paní se musí doma neskutečně nudit, když jí tohle baví. Zítra píšem z matiky - ze který téměř propadám už jenom tak z principu - a já nějak nemám motivaci k tomu se to učit. Nějak nemám motivaci k ničemu poslední dobou. Jsem strašně líná a znechucená a mám, jak by rusák-literát napsal, pocit "zbytečného člověka".

    Teoreticky se mám na co těšit, v pátek půjdu ven s kamarádkou, v sobotu se pojedu podívat po nějakých těch dárcích do Prahy...ale prostě, nějak mě to nenaplňuje, protože je to pořád ještě teoreticky daleko. Musím se prokousat 27 a4, Evropskou Unií (taky píšem), porovnáváním bulvárních a seriózních novin..papírem na biologii, který ale půjdu dělat teď, protože to mě baví...já jdu.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode