watch me go, everyone..xD

..omg..

17.08.2008 15:20

Ano, to je duchaplný nadpis. Přesně ale vystihuje moje pocity nad tím, že už zbývá jenom asi 14 dní do konce prázdnin, a zase započne těch děsuplných deset měsíců války. Kdyby se vám zdálo, že mluvím trochu z cesty, nedivila bych se - po roce jsem si zase zahrála Heroes of Might&Magic, takže se vyjadřuju trochu kostrbatě. Přispěl k tomu jistě taky ten měsíční pobyt na chatě, bez jakéhokoli přístupu k civilizaci (kromě rádia). xD

    Zážitkově ale tyhle prázky zdaleka nepatřily k těm nejhorším - byla jsem na táboře, kde jsem měla fakt štěstí na lidi, cojsem tam potkala; u nás na chatě jsem měla classmate-návštěvu a ani nekomentuju všechen ten humbuk kolem ségřina odjezdu do Holandska. Tři týdny kurzu už má za sebou, dnes večer odjíždí znova, tentokrát na rok. Ke všemu na tom nejsem nejhůř ani finančně, protože v červnu jsem - jak už jsem zmínila - byla výdělečně činná, a protože peníze poslali až včera, zabránili mi to utratit při první příležitosti.. pro začátek stačí, že mám dvoje nový kalhoty, mikinu, dvě tílka a troje boty. Tkže jako základ dobrý.

    Smutný osud potkal moji kulmu. Rodičové mi ji věnovali k svátku - byla to taková ta sada, asi 7 různých nástavců včetně žehličky a krepovačky. Tak jsem se radoval, že si jí nabudu muset kupovat sama, když v tom jsem zjistila, že jeden ten nástavec nefunguje. Šli jsme to reklamovat, ale oni nám prostě rovnou vrátili peníze. Takže už zase kulmu nemam, a vzhledem k tomu, jak jsou doma všichni doma vynervovaný ze ségřina odjezdu, (ne to s tím sice nijak nesouvisí, ale v naší rodině se okolo toho točí i ta ubohá kulma), na ní můžu na pár týdnů zapomenout. Chjo.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode