watch me go, everyone..xD

..už to máme za sebou..:D

26.12.2008 18:08

Štědrý den je za námi, přinesl toho mnoho...nechci se zvlᚍ rozepisovat o dárcích, bylo jich dost a byly krásný. Nevyhnuli jsme se bohužel ani štědrovečerní hostině, protože není člověka, který by to u naší babičky dokázal. Cukroví se sypalo stejným mohutným proudem a v podobném duchu jsme strávili i další dva dny, tedy i dnešek. Abychom to trochu vyvážili, vyjeli jsme se sestrou sportovat. Bylo to velmi vysilující a já teď ležím na klávesnici. Byl to sice chvályhodný nápad, ale jsem skutečně zralá na postel. Kromě toho jsem v tej Praze nechala zas asi 500, protože sport a punčochy jsou dnes drahý.

    Ségře dneska přijede její přítel, tak tady šťastně poskakuje u zrcadla, což mě provokuje, protože já nemám sílu ani na to, abych si došla pro sklenici vody. Ale já se vzchopím. Měla bych ovšem o něco lepší pocit, kdybych během dneška projevila o něco víc sportovního nasazení, a měla tak být proč unavená...xD

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode