watch me go, everyone..xD

*__* Vánoce !!

07.12.2008 17:03

Máme za sebou další předvánoční víkend. Já ho strávila na chatě. Už jenom z těchto dvou vět by se dala vydedukovat panika, která mě jímá při pomyšlení na vánoční dárky. Z cca 250 potřebných mám zatím jeden a žádnou inpiraci. O finančí situaci se nezmiˇbuju, ta asi nikdy nebude taková, jakou bych si přála. Nevím čím to je, ale letos na mě vůbec nějak nedoléhá vánoční atmosfěra a hrozně mě to mrzí. Nějak se mě to prostě nedotýká; je to možná i tím, že není žádný sníh a jenom prší...prostě, když to srovnám s loňským rokem, byla jsem mnohem spokojenější a vyrovnanější a šťastnější a víc jsem si užívala. Pořád tak nějak čekám, že jednou takhle půjdu po ulici, a najednou mi dojde, co za tím vězí a jak z toho ven, ale obávám se, že to žádný určitý důvod nemá, že je to trvalý stav. Radši to teď po sobě nebudu číst, jelikož se obávám, že zase nesouvisle žvaním, takže...veselé nakupování dárků. xD

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode