watch me go, everyone..xD

Veselý konec roku

30.12.2008 18:39

To bych nebyla já, kdyby se zase něco ... letos jsem se vážně těšila na oslavu Silvestra. Měla jsem jet ke svojí nejlepší kamarádce, mělo se nás tam pár sejít a já tam měla spát. Fakt jsem se těšila, protože to měli být samí dobří lidé (xD) a prostě se mi to zamlouvalo - důstojný ukončení roku. Jenomže, co se nestalo - plány nám poněkud narušili rodiče, takže nejenom, že se nás tam sejde půlka, ale ještě ke všemu budu já muset tak v deset večer odjet domů, protože tam spát prostě nemůžu. Ještě že nemám nic proti rodinným oslavám, že...:!

 

    Kromě těchto silně pozitivních zpráv, (skoro se snad začínám těšit na nový rok..:D), je mou povinností všem méně všímavým oznámit, že je tady skutečně zima. A to pořádná, včera a dnes jsem byla na procházce se psem, a málem jsme se nevrátili..ono se to nezdá, když je třeba -4 stupně, řeknu si, že to není tak hrozný..ale buďte si v tom venku dvě hodiny, navíc když fouká menší uragán..:D asi tak.

    Řekla bych, že moje zakrývání smutného faktu, že opravdu není nic nového, moc nezabírá. Snaha se ovšem cení.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode