watch me go, everyone..xD

..X files..:D

17.12.2008 18:58

Jo,právě jsem se dívala na Akta X. Ano, celkem se nudím..měla bychs ice dělat něco do školy, ale prostě nemam náladu. Dneska to byl celkově naprosto zbytečnej den - kdybych bývala zaspala, mohla jsem byt odpočinutá a nepřišla bych fakt o nic. Jsem navíc tak nějak unavená, jako by na mě trochu něco lezlo, tak doufám, že nestrávím ty tolik očekávaný prázdniny někde v posteli. No, to by mi samo o sobě ani nevadilo, ale nemocná být prostě nechci. Přesně za týden je ten velký den, a já mám už dva dárky ! Super, zlepšuju se.

    Drahá paní profesorka na informatiku nás dnes donutila psát jakýsi "test". Už docela dlouho jsem si nepřipadala jako takový blbec a když jsem odcházela, musela jsem se hodně ovládat, abych neskopala monitor. Vůbec jsem netušila, co to tam mám dělat (děláme databáze) a úplně mě to vyždímalo. Z této oblasti mám ale taky jednu pozitivní zprávu - za pomoci spolužáka se mi konečně podařilo zprovoznit Dr.House, kterýho mám první tři řady a kus zase od jinýho spolužáka. Tak aspoň že tak. Je teda docela na nic, že nemám úplně čas si ho pustit, ale opět to plní vyhlídky na moje vánoční prázdniny neutuchajícím veselím.

    To se ovšem nedá říct o naší drahé rodince. Návrat mojí sestry byl mohutně oslavován (skutečně si nevzpomínám, kdy naposledy tady bylo tolik jídla, neřku-li sýr i šunka zároveň) a samozřejmě poznamenal chování nás všech. Sama na sobě jsem objevila novou, celkem pozoruhodnou vlastnost. Zatímco když jsem byla mladší a měla jsem vztek, prostě jsem vybouchla a nesnášela celý svět. Teď pozoruju, že jsem sice vzteklá úplně stejně, ale veškerou svojí - no, "agrese" je silné slovo - energii soustřeďuju na objekt vzteku, čímž pádem jsem na ostatní nevinné svědky stejně roztomilá jako obvykle. Asi dozrávám. Jsem ale ve stadiu pozorování, z něhož zatím jasně nevyplývá, jestli si tuhle ovládnutou energii nevybíjím jinde. (pro úplnost, doufám, že všichni postřehli  nádech sebeironie - dozrávání skutečně není úplně moje parketa, a nevybavuju si, že bychs e někdy chovala roztomile..:DxD..takže tak) Abych byla konkrétnější, základní konflikt tkví v nakupování. Ne že bych svojí sestře nepřála novou garderobu, to chraň Bůh, ale jsem poněkud neztotožněná s názorem, že já nový oblečení nepotřebuju...totiž, kdyby mi to někdo řekl týden po nákupech, bez problémů, ale když mi to někdo tvrdí po půl roce bez jedinýho hadru...(jedinýho hadru, kterej si nemusim platit sama..xD) No nic, nějak moc do toho zabředávám. Bye.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode