watch me go, everyone..xD

..free..:P

12.12.2008 12:14

Ano, dneska máme volno...krásná to svoboda, krásný to den...večer je ten ples, venku sněží a já v zápalu nadšení začala dělat projekt o Picassovi..xD to už je zlý, když dělám věci do školy dobrovolně...ale ne, jde spíš o to, že to bude dost náročný víkend, takže čím víc toho udělám dneska, tím líp..:)

    Jestli mě jímala panika kvůli dárkům minulý víkend, nevím, co by mě mělo jímat tenhle. Sice pořád tak nějak počítám s tím, že zítra pojedu  do Prahy a spoustu toho nakoupím, jenomže už se úplně vidím po plese, jak vstanu tak v jedenáct a do dvou se budu snažit zprovoznit..no, uvidíme. Ryze školní dny už zbývají jenom čtyři, což je na jednu stranu nádherná svoboda, na druhou stranu fakt že děs. Holt mi asi letos nezbude nic moc jinýho, než to všechno nakoupit těsně před Štědrým dnem. To se mi ještě nikdy nestalo..ale změna je život. Navíc mluvím pořád o stejných věcech, takže to musí být docela nuda. 

    Mám docela dilema kvůli tomu plesu. Klasicky totiž nevim, to mam udělat s hlavou a dosud také nevím,jestlipak se vůbec narvu do šatů. Krásná to vidina...když si tak předsatvím, jak v tý chumelenici (ale díky bohu za to), na podpatkách, malých šatech ad ivných vlasech klopýtám na ples...nic není optimističtější..no nic, jdu hledat Pablův životopis. Doufám, že udělal také njaký černnobílý obraz, protože kapitolu barvy jsem ještě tiskárně vysvětlit nestihla. Hawk. 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode