watch me go, everyone..xD

Muška jenom zlatá..:)

10.12.2008 21:30

OOh, jak hezké by bylo, mít zítra štěstí. Nějak jsem se vykašlala na všechno, co jsem měla dělat, tak by se mi hodil zlatej komár. I když zítra to bude hezkej den - odpoledne jdu na jakousi přednášku o Islandu, pak půjdu (doufám, ještě jsem se nezmínila rodičům) večer ven a v pátek máme volno..^^..a taky čokoládový ples. Tak se docela mám na co těšit. V sobotu pak přijede má drahá sestří, tak jí budu muset vydat ten superdar, co jsem jí chtěla dát až k Vánocům. Jenže měla svátek...xD Vypadá to na docela rušnej víkend zas (nehledě na to, že na pondělí je zas milion nějakejch věcí do školy) a já vážně nevím, kdy a kam pojedu někdy pro ty dárky. Panic !! No nic, to se nějak udělá...mám zrovna náladu /optimistanazabití/..a jdu spát, brou.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode